tiistai 22. maaliskuuta 2011

Indian Harbour Beach, Florida


Nyt on  kaksi viikkoa melko kevyttä treeniä takana ja olen kunnolla kotiutunut vuokrakämppään! Uskon että Anne kin on =)
Lämpöä on piisannut mukavasti, joka päivä on ollut n.25astetta eli pitkähihaisia lämppäreitä ei ole tarvinnut.

Kuluneen kahden viikon aikana olen meinannut saada parikertaa sydänkohtauksen, kun olen melkein Manaattiin törmännyt! Onneksi vesillä liikkuu myös mukavempia elukoita, kuten Delfiineitä.

Melonta kulkee tällä hetkellä hyvin! Paikat on pysyneet kunnossa, lukuunottamatta pientä jumia!
Huomisesta lähtien alan treenailemaan Irlantilaisten kanssa. Myöhemmin loppuviikosta toivottavasti liityn Norjalaisten treeni porukkaan.
Viimeviikon lauantaina oli melonta tapahtuma nimeltä Yak For a Stack, jossa melojat pukeutuvat naamiaisasuihin ja sitten kisataan toisiaan vastaan.
Kisassa kaksi joukkoetta meloo vastakkain neljän hengen ryhmin tosiaan vastaan viestin lailla.
Ehkäpä ensi keväänä Suomalaiset saavat joukkoeen Yak For a Stack tapahtumaan!




4 kommenttia:

  1. Onks toi Manaatin kuva, sinun ottama ?
    Miika hyviä luontokuvia, millä kameralla?
    Pidä paikat kunnossa tosi treeniä varten.
    Tsemppiä kaikille harjoittelijoille Floridaan
    t. PTU

    VastaaPoista
  2. Ei ole mun ottama kuva. Googlen kuvista sen linkitin! Kiitos paljon!

    VastaaPoista
  3. Oletko ottanut paljon kuvia? Voi kyllä uskoa että sait sätkyn kun manaattiin törmäsit. On se aika iso otus.

    VastaaPoista
  4. Hui mä en oo koskaan kuullukaan mistään manaatista, apua:D ja jee ku säki oot alottanu blogin! haha ja aika hyvä ku oot iteki oman blogis lukija :DD

    VastaaPoista